Subject: Teavitus
From: TarJo Invest OÜ <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Fri, 18 Jul 2025 17:15:07 +0300

Lugupeetud kinnistuomanik Transpordiamet

Teie kinnistu(te)l 20175 Valgu- Libatse tee (18802:001:0093) on kätte
jõudnud Elektrilevi OÜ liinikoridoride hooldustööde aeg. Elektrivõrgu
ümbrust on vaja hooldada, et tagada elektrivõrgu, maaomanike vara,
keskkonna ja inimeste ohutus ning ennetada katkestusi elektrivõrgus, mille
võivad põhjustada näiteks puude langemine või okste kasvamine liinidesse.

Anname teada, et tuleme vajalikke töid tegema vahemikus 28.07.2025 kuni
31.08.2025.

Hooldustöid teeme elektrivõrgu kaitsevööndi ulatuses. Vajadusel langetame
ka kaitsevööndist väljajäävad, kuid elektrivõrgule ohtlikke (näiteks
kalduolevaid, mädanenud, kuivanud) puid.

Tööde käigus tekkivad raiejäätmed (kuni 8 cm rinnasdiameetriga puud,
põõsad, puude oksad ja ladvad) koondame liini kaitsevööndis vallidesse (ei
veeta kaitsevööndist välja). Palume enne tööde teostamise algust teada anda
ümarmaterjali täpne ladustamise koht ja ümarmaterjali soovitud pikkus. Kui
ümarmaterjali ladustamise osas töödega alustamise hetkeks info puudub, siis
koondame ümarmaterjali liini kaitsevööndist välja jäävale alale
kaitsevööndi lähedale. Hilisemat ümberladustamist ei teostata.
Tööde läbiviimiseks kasutatakse vajadusel tehnikat (näiteks korvtõstuk),
mis võib tekitada maapinnale roopad, kuid leiame tööde järgselt sobiva
lahenduse roobaste tasandamiseks. Tasandamistöid tehakse ilmastikku ja
teisi asjaolusid arvestades sobival ajal, näiteks talvel roopaid ei
tasandata. Seetõttu ei pruugi tasandamistööd toimuda koheselt pärast tööde
lõppemist.

Üksikute ohtlike puude langetamisel tekkinud ümarmaterjali (alates 8 cm
rinnasdiameetriga puu) lõikame minimaalselt 3 m pikkuseks või Teie poolt
enne tööde algust teatatud mõõtu (alates 3 m) ja ladustame kinnisasja
piires.

Hooldustöödega seotud küsimuste korral palume ühendust võtta
töödejuhatajaga Boris Lehtjärv telefonil 56677544 või e-posti aadressil
[email-masked]

Kaitsevööndi ulatus Teie kinnistul asuva alajaama ümber ja/või kinnistut
läbivast elektriliinist mõlemale poole on:

☐      alajaam, 2 meetrit;

☐      *kuni 1 kV pingega elektriliin, 2 meetrit;*

☐      1 kuni 20 kV pingega elektriliin, 3 meetrit;

☐      1 kuni 20 kV pingega elektriliin, 10 meetrit;

☐      35 kuni 110 kV pingega elektriliin, 25 meetrit.

Liinikoridoride hooldustööde kohta saate rohkem infot lugeda Elektrilevi
kodulehelt https://elektrilevi.ee/et/maaomanikule/liinide-hooldus

Meeldivat koostööd soovides

Tarvo Jõgi

TarJo Invest OÜ juhatuse liige

Elektrilevi OÜ volitatud esindaja

*TarJo Invest OÜ, Kirsivälja Invest OÜ on võrguteenuse osutamisel
Elektrilevi OÜ volitatud koostööpartneriks. Koostööpartnerite kohta leiab
täiendavat infot Elektrilevi OÜ kodulehelt www.elektrilevi.ee
<http://www.elektrilevi.ee/>*